وب اطلاعاتیه نگار

درباره مسائل و مشکلات زناشویی

وب اطلاعاتیه نگار

درباره مسائل و مشکلات زناشویی

سلام من نگار منفرد هستم
من سعی دارم اطلاعات کمک به زندگیه زناشویی را تهیه کنم .
من هیچ نقشی در محتواها نداشته و صرفا یک دانشجوی محقق هستم .
در مورد اطلاعات شایع در فضای وب برای شما مطالبی کوتاه را فراهم خواهم کرد .
لطفا با نظراتتان در این راه بمن کمک کنید و حتی اطلاعات بهتری ارایه دهید تا در وبلاگم برای عموم آنها را نشر دهم

بایگانی

چگونگیه مصرف سیالیس ها

نگار منفرد | چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ

از مشاورات کوچه ،خیابانی برای نحوه مصرف قرص های جنسی اکیدا خودداری فرمایید . قرص سیالیس در دوز 20 میلی گرمی تولید می گردد که قبل از رابطه جنسی فقط میتواند یک حبه توسط مردان مورد استفاده قرار گیرد .

جنانچه شما از این دوز مصرفی تجاوز کنید مسلما دچار مشکلات جسمی خواهید . قرص سیالیس استاندارد با توان جسمی مردان تولید گردیده است و استفاده بیش از حبه جهت نتیجه گیری بهتر کاملا اشتباه و خطرناک است .

قرص هایی که برای نعوظ و تاخیری تولید میگردند بهتر است با مقدار زیادی آب میل گردند . استفاده از شیر ،عسل یا میوه هایی نظیر هندوانه و موز قبل از مصرف این دارو میتواند ایده جالبی باشد که شما را در حین رابطه نزدیکی سرحال نگه دارد .

با توجه به این که شما با مصرف این دارو بیشتر از حد معمولی قدرت جنسی پیدا میکنید پس بهتر است یک میان وعده مختصر را قبل از مصرف دارو لحاظ فرمایید این مورد بسیار توصیه میشود به مردانی که از قوای جنسی کمتری برخوردارند .

اثرات دارو تا 24 ساعت میتواند در بدن فرد ماندگاری داشته باشد پس لازم نیست شما در روز بیش از یک عدد مصرف کنید .

  • نگار منفرد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی