وب اطلاعاتیه نگار

درباره مسائل و مشکلات زناشویی

وب اطلاعاتیه نگار

درباره مسائل و مشکلات زناشویی

سلام من نگار منفرد هستم
من سعی دارم اطلاعات کمک به زندگیه زناشویی را تهیه کنم .
من هیچ نقشی در محتواها نداشته و صرفا یک دانشجوی محقق هستم .
در مورد اطلاعات شایع در فضای وب برای شما مطالبی کوتاه را فراهم خواهم کرد .
لطفا با نظراتتان در این راه بمن کمک کنید و حتی اطلاعات بهتری ارایه دهید تا در وبلاگم برای عموم آنها را نشر دهم

بایگانی

کمبود هورمون جنسی تستوسترون

نگار منفرد | چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۵۸ ق.ظ

قرص بیگ رایز bigrize یک قرص هورمونی است که تنها مردانی میتوانند از این دارو استفاده کنند که احساس کمبود تستوسترون همراه با ضعف های شدید اندام های بدن را داشته باشند .

بهتر است بدانید که شکل دارویی بیگ رایز ها کپسولی میباشد که در زبان عامیانه ای به قرص بیگ رایز معروف است .

مردان همه روزه به دنبال قرص های تاخیری و افزایش سایز الت میروند اما عده ی زیادی از آنها هیچ گونه تست یا آزمایش هورمونی را سپری نکرده اند .کمبود این هورمون میتواند ماهیچه های شما را ضعیف ،موهای شما را کم پشت و نازک و البته که قوای جنسی شما را تحلیل دهد .

مردی که هورمون تستوسترون قوی ندارد در درجه اول قادر به نعوظ بالا نیست ،زود انزال است و در نهایت از سایز الت بسیار کوچکی برخوردار است که در رابطه های جنسی به مشکل برخورد میکند.

قرص بیگ رایز از گواهینامه gmp برخوردار است که میتواند سطح نشاط مردانه را افزایش داده ، افسردگی را درمان کند و البته میتواند یک تشخیص عالی برای ضعف های خفیف و شدید نعوظ مردانه باشد .

مصرف یک دوره از کپسول های بیگ رایز میتواند اختلالات نعوظی در مردان را برطرف کرده و به مرور اندازه الت آنها را افزایش دهد .مردان جوانی که در شروع زندگی خود هستند میتوانند سریعا تحت درمان با قرص های بیگ رایز قرار گرفته و کیفیت زندگیه خود را ارتقاع دهند .

کمبود هورمون تستوسترون مردانه میتواند با قوای باروری آنها ارتباط مستقیم داشته باشد .

  • نگار منفرد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی