وب اطلاعاتیه نگار

درباره مسائل و مشکلات زناشویی

وب اطلاعاتیه نگار

درباره مسائل و مشکلات زناشویی

سلام من نگار منفرد هستم
من سعی دارم اطلاعات کمک به زندگیه زناشویی را تهیه کنم .
من هیچ نقشی در محتواها نداشته و صرفا یک دانشجوی محقق هستم .
در مورد اطلاعات شایع در فضای وب برای شما مطالبی کوتاه را فراهم خواهم کرد .
لطفا با نظراتتان در این راه بمن کمک کنید و حتی اطلاعات بهتری ارایه دهید تا در وبلاگم برای عموم آنها را نشر دهم

بایگانی

چگونگی مصرف ویاگراها

نگار منفرد | چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۵۹ ق.ظ

نسخه ویاگرای 30 تایی تنها برای درمان مشکلات نعوظی شما تجویز شده است و میتواند قرص راست کننده قوی برای شما بوده و برای همیشه نیاز شما را برای حالت نعوظ گیری الت حل کند .

با رعایت مواردی که ممکن است ویاگرا برای شما بهمراه داشته باشد و با مطالعه دقیق عوارض ، این دارو میتواند روزانه یک عدد مصرف گردد .

شما پس از مصرف 30 عدد از ویاگرا میتوانید مشکلات کامل نعوظی برطرف سازید .

در نظر داشته باشید حداقل 24 ساعت فاصله برای مصرف هر حبه از این قرص را رعایت فرمایید .

چنانچه کمی حالت گیجی برای شما دست داد میتوانید هر دور روز یکبار به سراغ ویاگراها بروید ، البته این موضوع در موارد نادری که افراد دچار ضعف بدنی هستند روی میدهد .

اگر برای ایجاد رابطه جنسی میخواهید به سراغ قرص ویاگرا بروید لازم است 60 دقیقه قبل از رابطه جنسی مصرف کنید .

  • نگار منفرد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی