وب اطلاعاتیه نگار

درباره مسائل و مشکلات زناشویی

وب اطلاعاتیه نگار

درباره مسائل و مشکلات زناشویی

سلام من نگار منفرد هستم
من سعی دارم اطلاعات کمک به زندگیه زناشویی را تهیه کنم .
من هیچ نقشی در محتواها نداشته و صرفا یک دانشجوی محقق هستم .
در مورد اطلاعات شایع در فضای وب برای شما مطالبی کوتاه را فراهم خواهم کرد .
لطفا با نظراتتان در این راه بمن کمک کنید و حتی اطلاعات بهتری ارایه دهید تا در وبلاگم برای عموم آنها را نشر دهم

بایگانی

ویاگراها در چه مواردی کار گشا هستند

نگار منفرد | پنجشنبه, ۹ دی ۱۴۰۰، ۰۱:۳۷ ب.ظ

ماده فعال ویاگرا، سیلدنافیل، متعلق به گروهی از داروها به نام مهارکننده های فسفودی استراز نوع 5  است

این دارو با مسدود کردن آنزیم فسفودی استراز، که معمولاً ماده ای به نام گوانوزین مونوفسفات حلقویرا تجزیه می کند، عمل می کند

در طی تحریک جنسی طبیعی،  در آلت تناسلی تولید می‌شود، جایی که باعث می‌شود عضله در بافت اسفنجی آلت تناسلی  شل شود و جریان خون به اجسام جریان پیدا کند و نعوظ را ایجاد کند.

ویاگرا با جلوگیری از تجزیه ، عملکرد نعوظ را بازیابی می کند

با اینحال برای ایجاد نعوظ همچنان به تحریک جنسی نیاز است

سیلدنافیل در مهار بیماری هایی مانند گرفتگی رگهای عروقی که باگذشت سن ممکن است مردان را گریبانگیر کند موثر است

  • نگار منفرد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی