وب اطلاعاتیه نگار

درباره مسائل و مشکلات زناشویی

وب اطلاعاتیه نگار

درباره مسائل و مشکلات زناشویی

سلام من نگار منفرد هستم
من سعی دارم اطلاعات کمک به زندگیه زناشویی را تهیه کنم .
من هیچ نقشی در محتواها نداشته و صرفا یک دانشجوی محقق هستم .
در مورد اطلاعات شایع در فضای وب برای شما مطالبی کوتاه را فراهم خواهم کرد .
لطفا با نظراتتان در این راه بمن کمک کنید و حتی اطلاعات بهتری ارایه دهید تا در وبلاگم برای عموم آنها را نشر دهم

بایگانی

نقایص مادرزادی قلب چیست؟

نگار منفرد | پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۴۰۰، ۰۴:۴۲ ب.ظ

نقایص مادرزادی قلب مشکلات قلبی هستند که در زمان رشد جنین ایجاد می شوند. برخی از نقایص قلبی هرگز تشخیص داده نمی شوند. برخی دیگر ممکن است زمانی پیدا شوند که علائمی ایجاد کنند، مانند: پوست آبی رنگ تورم اندام ها تنگی نفس یا مشکل در تنفس خستگی و انرژی کم ریتم نامنظم قلب بیماری عروق کرونر (CAD) CAD تجمع پلاک در شریان هایی است که خون غنی از اکسیژن را در قلب و ریه ها حرکت می دهد.

علائم CAD عبارتند از: درد یا ناراحتی قفسه سینه احساس فشار یا فشردن در قفسه سینه تنگی نفس حالت تهوع احساس سوء هاضمه یا گاز

  • نگار منفرد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی