وب اطلاعاتیه نگار

درباره مسائل و مشکلات زناشویی

وب اطلاعاتیه نگار

درباره مسائل و مشکلات زناشویی

سلام من نگار منفرد هستم
من سعی دارم اطلاعات کمک به زندگیه زناشویی را تهیه کنم .
من هیچ نقشی در محتواها نداشته و صرفا یک دانشجوی محقق هستم .
در مورد اطلاعات شایع در فضای وب برای شما مطالبی کوتاه را فراهم خواهم کرد .
لطفا با نظراتتان در این راه بمن کمک کنید و حتی اطلاعات بهتری ارایه دهید تا در وبلاگم برای عموم آنها را نشر دهم

بایگانی

درمان اختلالات هورمونی زنانه با قرص لیدی ارا

نگار منفرد | دوشنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۰۲ ب.ظ

تعداد اختلالات هورمونی مختلف بانوان زیاد است نظیر کوچک ماندن سایز سینه ها ، پرمویی و یا ریزش های شدید موی سر و البته که مواردی نظیر بی میلی جنسی یا میل جنسی شدید که باعث بروز بیماری های روحی شدیدتری میشوند .

البته در مواردی میتوان برخی موارد را جبران نمود نظیر کوچکی سایز سینه ها که دستگاهی بنام دستگاه وکیوم سینه بانوان را قبلا در داروخانه فرزین طب بررسی کرده بودیم .

معتقدیم مشکلات را باید در لحظه جستوجو و درمان نمود زیرا در طولانی مدت خیل عظیمی از دغدغه های فکری به سراغمان خواهد آمد که در ادامه زندگی با سردی و بسیار ضعیف ظاهر خواهیم شد .

موضوعی شایع را بخصوص در فضای مجازی این روزها شاهد هستیم که به پرمویی زنان برمیگردد و آنها را متحمل صرف هزینه های بسیار گزاف نظیر لیزر کرده یا زنانی که بارها به دنبال اصلاح موهای زائد بدن خود رفته و در مواردی با یکسری بیماری های ناخواسته پوستی نیز روبه رو شده اند .

زنان به عنوان شکل گیرنده روابط جنسی همیشه باید به بهترین شیوه ممکن ظاهر شوند زیرا میتوانند باعث وسوسه های شدید جنسی در مردان شده و بصورتی کاملا طبیعی و غریزی همچنان غدد جنسی مرد زندگی خود را شعله ور نگاه دارند .

قرص لیدی ارا تضمین میدهد که میتواند یکسری موارد ناشناخته مشکلات جنسی زنانه را براحتی شناسایی کرده و برطرف سازد.

نشاط زنان میتواند یک زندگی را بخوبی مدیرت کند زیرا آنها بنیان یک خانواده را شکل داده و نیازها را در داخل خانه به بهترین شکل ممکن میتوانند برطرف سازند .

 

منبع : فرزین طب

  • نگار منفرد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی