وب اطلاعاتیه نگار

درباره مسائل و مشکلات زناشویی

وب اطلاعاتیه نگار

درباره مسائل و مشکلات زناشویی

سلام من نگار منفرد هستم
من سعی دارم اطلاعات کمک به زندگیه زناشویی را تهیه کنم .
من هیچ نقشی در محتواها نداشته و صرفا یک دانشجوی محقق هستم .
در مورد اطلاعات شایع در فضای وب برای شما مطالبی کوتاه را فراهم خواهم کرد .
لطفا با نظراتتان در این راه بمن کمک کنید و حتی اطلاعات بهتری ارایه دهید تا در وبلاگم برای عموم آنها را نشر دهم

بایگانی

استفاده از قرص ویاگرا قرمز کانگورو

نگار منفرد | چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۵۶ ق.ظ

مردانی که مصرف کننده قرص های حاوی نیترات هستند و یا قبلا نسبت به انواع ویاگراها حساست نشان داده اند توصیه میکنیم که از مصرف این دارو خودداری نمایند .

استفاده از قرص ویاگرا قرمز کانگورو بعد از صرف یک وعده غذایی سنگین میتواند نتایج جالبی را نشان دهد اگر شما میخواهید حداکثر کارایی را از این قرص تاخیری قوی بگیرید لازم است از مصرف دارو در حالتی گرسنه اجتناب کنید .

ویاگرای قرمز بسیار مناسب است برای مردانی که با مشکلات ترشح هورمون تستوسترون یا دردهای کلیه مواجهند . مصرف همزمان این دارو با قرص بیگ رایز نمیتواند برای شما مشکل ساز شود .

این دارو خاصیت ضد خستگی دارد و گزارشاتی نسبت به اعتیادهای مصرفی را شاهد بوده ایم لذا لازم است در این زمینه کمی احتیاط کنید زیرا میتواند به نعوظ شما آسیب وارد کند .

در حالت کلی میتوانید این دارو را وسط غذا یا بعد از آن با مقداری آب میل فرمایید . اثرات دارو نیم تا یک ساعت پس از مصرف قابل مشاهده میباشد و این موضوع تا 6 ساعت ادامه خواهد داشت .

اگر احساس میکنید دوز دارو کمی برای شما سنگین تر است میتوانید آن را از وسط نصف کنید .

  • نگار منفرد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی