وب اطلاعاتیه نگار

درباره مسائل و مشکلات زناشویی

وب اطلاعاتیه نگار

درباره مسائل و مشکلات زناشویی

سلام من نگار منفرد هستم
من سعی دارم اطلاعات کمک به زندگیه زناشویی را تهیه کنم .
من هیچ نقشی در محتواها نداشته و صرفا یک دانشجوی محقق هستم .
در مورد اطلاعات شایع در فضای وب برای شما مطالبی کوتاه را فراهم خواهم کرد .
لطفا با نظراتتان در این راه بمن کمک کنید و حتی اطلاعات بهتری ارایه دهید تا در وبلاگم برای عموم آنها را نشر دهم

بایگانی

کرم حجم دهنده باسن سوماتولین

نگار منفرد | چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۵۴ ق.ظ

در واقع یک کرم لیفت باسن است که کار ورزشکاران را برای ساخت ناحیه پایین تنه کاملا آسان میسازد.

کرم سوماتولین را برای ایجاد هارمونی منظم میتوان بر روی رانها نیز بکار گرفت .

کرم حجم دهنده باسن سوماتولین وضعیت  پوست را بهبود می‌بخشد، باسن شل، افتادگی و صاف را بهبود می‌بخشد، باسنی سفت به دست می‌آورد، به طور موثر خط باسن را شکل می‌دهد تا ظاهری مطمئن و زیبا ایجاد کند.

اثرات بیشتر – بهبود متابولیسم چربی و جلوگیری از تصلب شرایین، بهبود درد کمر و پاها، کاهش درد ناشی از کم تحرکی.

تحرک کم باعث بدریخت شدن کل اندام ها و قاعدتا ناحیه باسن میشود ، حتی شکل نشستن های شما برای طولانی مدت نیز بر کاهش زیبایی میان تنه تاثیرگذار است .

لزوما هر گونه تورفتگی باید در انتهای کمر رخ دهد نه بر روی پوست باسن زیرا در چنین شرایطی یک بدریختی کاملا بارزی رخ خواهد داد .

اکثر زنانی که در مسابقات زیبایی سال شرکت کرده اند دارای فرم مناسبی در ناحیه میان تنه خود بودند ، برای اینکار باید کمر شما کاملا جمع و در ناحیه باسن حالت حجم دهندگی بخود گیرد .

سوماتولین در بهبود شرایط و کمک به زیبایی اندام هر چه بیشتر در بانوان ساخته گردیده است .

برند سوماتولین ایتالیا دارای چندین کرم برای خواص مختلف آرایشی بهداشتی و البته تناسب اندام است

 

 

  • نگار منفرد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی