وب اطلاعاتیه نگار

درباره مسائل و مشکلات زناشویی

وب اطلاعاتیه نگار

درباره مسائل و مشکلات زناشویی

سلام من نگار منفرد هستم
من سعی دارم اطلاعات کمک به زندگیه زناشویی را تهیه کنم .
من هیچ نقشی در محتواها نداشته و صرفا یک دانشجوی محقق هستم .
در مورد اطلاعات شایع در فضای وب برای شما مطالبی کوتاه را فراهم خواهم کرد .
لطفا با نظراتتان در این راه بمن کمک کنید و حتی اطلاعات بهتری ارایه دهید تا در وبلاگم برای عموم آنها را نشر دهم

بایگانی

یوهیمبه برای اختلال نعوظ

نگار منفرد | چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۵۴ ق.ظ

این گیاه دارویی به وفور در مناطقی از آفریقا و غرب آن یافت میگردد .

خواص اصلی از پوست درخت یوهیمبه حاصل میگردد .

یوهیمبه برای اختلال نعوظ، عملکرد ورزشی، کاهش وزن، آنژین صدری (درد قفسه سینه ناشی از عدم جریان خون کافی به قلب)، فشار خون بالا، نوروپاتی دیابتی و موارد دیگر ترویج می شود.

در واقع یک داروی تجویزی است اما بدلیل استفاده فراوان همانند قرص های سردرد نظیر استامیتوفن ها میتوان آن را بدون نسخه نیز تهیه کرد .

این مکمل برای مردانی که وارد دهه های پنج یا ششم زندگی خود شده اند توصیه میگردد و البته ورزشکاران جوانی که جهت افزایش قوا نیازمند مکمل های بدون عوارض جانبی هستند .

ترکیب یوهیم در نسخه هایی از قرص های بزرگ کننده الات تناسلی دائمی مشاهده میشود .

ترکیب این مکمل با یکسری افزودنی های مجاز در شکل گیری بهترین قرص های جنسی به وفور دیده میشود .

میزان یوهیمبی در ساخت داروهایی بدین اسم بسیار متفاوت است اما مصرف این دارو در افراد خردسال به شدت میتواند باعث بروز عوراضی چشم گیر گردد ، بدین منظور لازم است در حفظ و نگهداری دارو در مکانی مطمئن حتما کوشا باشید .

این دارو معمولا در مردان و زنان بدنساز بعنوان مکملی قدرتی و کمک به آب کردن چربی های اضافیه دور شکم مورد استفاده قرار گرفته است .

بسیاری بر این باورند که یوهیم با مسدود کردن گیرنده هایی در بدن به نام گیرنده های آدرنرژیک آلفا-2 عمل می کند.

این گیرنده ها نقش مهمی در مهار نعوظ دارند. بنابراین، تصور می‌شود که یوهیم با مسدود کردن گیرنده‌های مسئول جلوگیری از نعوظ به کاهش اختلال نعوظ کمک می‌کند.

  • نگار منفرد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی